Automatická odpověď v nepřítomnosti – mimo kancelář
Nebudete nějakou dobu k dispozici a chcete, aby vaše emailová schránka automaticky informovala odesílatele o vaší nepřítomnosti? V Outlooku je k tomuto určen nástroj Pomocník mimo kancelář. Umožňuje aktivovat automatické odpovědi na přijaté zprávy, zvlášť pro firemní kolegy a pro odesílatele mimo společnost. Dále je zde na výběr i přesné rozpětí datumů, mezi kterými má pomocník fungovat. Přečtěte si v tomto návodu, kde ho v Outlooku najdete.
Spuštění nástroje pro automatické odpovědi je možné pouze u emailovém účtu na serveru Microsoft Exchange. Podle verze jej najdete v různé nabídce:
- do verze 2007 v nabídce Nástroje
- od verze 2010 na kartě Soubor
Dialogové okno je pro všechny verze stejné. Nastavíme v něm:
- mezi jakými daty má nástroj automatické odpovědi v nepřítomnosti odesílat
- zvlášť můžeme připravit text zprávy pro odesílate uvnitř naší organizace a mimo ni
- volba Pravidla… umožňuje nastavit, co se má s příchozí zprávou stát za specifických podmínek
Pokud vám návod pomohl, staňte se fanoušky na Facebooku a doporučte tyto stránky vašim známým, může se jim také hodit.
Pokud se chcete naučit pracovat s Outlookem, objednejte si kurz Outlook v praxi
1 komentář
Jak vložím elektornický podpis do emailu???